Nieuwe actie: Kledingactie december 2023!

Deze winter gaan we een nieuwe kledingactie organiseren. Hoe, wat en waar? Dat zijn we nog aan het plannen en we gebruiken daar graag jouw hulp bij! Lijkt het je leuk om ‘iets goeds’ te doen? En wil je graag helpen bij het organiseren van een kledinginzameling bijvoorbeeld op de dag zelf sorteren, marketing/campagnes, of logistiek? Super leuk! Meld je dan aan als vrijwilliger via onderstaande button, dan nemen we gauw contact met je op. 👇

Nieuwe actie?

Heb jij een goed idee voor een nieuwe actie?
Deel het met ons 😁

Ik deel graag mijn idee!

Afgelopen acties.

Een actie is een succes wanneer het bijgedragen heeft aan het verbinden van mensen én wanneer we globale uitdagingen lokaal hebben aangepakt.

18 september 2021

Clean-up actie - Utrecht
”Onder de noemer ‘every day is cleanup day’ is in de zomer van 2021 (van 3 juli tot en met 18 september 2021) elke twee weken een andere Utrechtse wijk schoongeprikt met vrijwilligers.”

27 april 2021

Speelgoedactie - Utrecht
”Het inzamelen van heel veel speelgoed voor kinderen die het nu beter kunnen gebruiken.”

12 december 2020

Kledingactie ‘Drive in Closet’ - Utrecht
“In 10 weken bewustzijn creëren rondom duurzame mode én ontzettend veel goede, en mooie kleding inzamelen voor Kledingbank Utrecht”

8 juni 2020

World Ocean day - Utrecht
“De straat op om vuil te ruimen en daarmee verantwoordelijkheid te pakken voor de nalatigheid van anderen. Een klein gebaar met een grote impact.”

27 april 2020

Speelgoedactie - Utrecht
”Het inzamelen van heel veel speelgoed voor kinderen die het nu beter kunnen gebruiken”

Maart 2020

Bloemen & Kaarten actie - Nederland
”Het verzenden van kaarten en bloemen naar ouderen in verpleeghuizen die door corona geen bezoek meer konden ontvangen.”