“Stichting LON maakt lokaal impact en zo krijgen we anderen in beweging.”

Roos Brunsmann

Anne Rademaker Anne Rademaker

Een kans om positieve impact te maken.

Naast concreet actie voeren, staat het creëren van bewustwording bij ook centraal. Het geeft een grote glimlach om te zien dat een steeds grotere groep van diverse ambassadeurs zich inzet!

Anne Rademaker Anne Rademaker

Thema’s die aandacht verdienen.

Ik ben ambassadeur van stichting LON omdat het een heel laagdrempelige manier is om iets goeds voor de wereld te doen. Je kunt je eigen actie op touw zetten of als je minder tijd hebt aanhaken bij een bestaande actie, op deze manier kun met je inzet direct een verschil maken!

Anne Rademaker Anne Rademaker

De juiste mensen verbinden.

Wanneer mensen verbinden en hun krachten bundelen kan er juist zó ontzettend veel! Dat is precies wat ik zo mooi vind aan Stichting LON: we maken lokaal impact en krijgen hiermee ook veel anderen in beweging.

Anne Rademaker Anne Rademaker

Al het groots begint klein.

Het mooie aan Stichting LON is dat iedereen op zijn eigen manier invulling kan geven, puur op basis van eigen beschikbaarheid en mogelijkheden. Het doet er niet toe of je groots of klein kan bijdragen, alle beetjes helpen.