De juiste mensen verbinden.

Mijn naam is Roos Brunsmann en sinds 2019 ben ik betrokken bij Stichting LON als algemeen bestuurslid.

Ik vind het belangrijk om naast mijn reguliere werkzaamheden als kinderpsycholoog goed om me heen te blijven kijken, en te zien wat er voor maatschappelijke vraagstukken spelen. Dit klinkt heel groot, maar hoeft het niet te zijn! Of in ieder geval: dat iets niet in één keer opgelost kan worden, betekent niet dat er niets mogelijk is. Wanneer mensen verbinden en hun krachten bundelen kan er juist zó ontzettend veel!

Dat is precies wat ik zo mooi vind aan Stichting LON: we maken lokaal impact en krijgen hiermee ook veel anderen in beweging. Ik hoor zo vaak om me heen dat mensen graag ‘iets goeds’ willen doen maar niet weten waar te beginnen, of hoe dit aan te vliegen. De laagdrempeligheid van onze stichting maakt dat we kunnen zeggen: go for it!

Sluit aan bij een bestaande actie, of kijk hoe we ons platform kunnen inzetten voor de actie waar jouw hart sneller van gaat kloppen. De juiste mensen verbinden kan gaan over het uitruilen of doneren van spullen die ergens anders hard nodig zijn, maar ook over sociale betrokkenheid of bewustwording en educatie. Wij proberen de juiste partijen hierin samen te brengen. Vaak een kleine moeite met een grote glimlach als resultaat. En dat is precies waar ik energie van krijg.

Wil je meer weten over een lopende actie, of kom jij zelf in actie? Laat het ons weten! Glimlach gegarandeerd.

Roos.

Vorige

Thema’s die aandacht verdienen.

Volgende

Al het groots begint klein.